Asiakaspalaute ja reklamaatiot

Pyrimme tekemään kaikkemme, että lomasi olisi kaikin puolin onnistunut kokemus. Jos kuitenkin käy niin, että jokin asia vaivaa mieltä, olemme kiitollisia palautteesta. Otamme mielellämme vastaan palautetta, ehdotuksia ja parannuksia!

Ennen matkaa
Tarkasta huolella, että osanottajatodistuksessasi /matkalipussasi kaikki tiedot ovat oikein ja ilmoita mahdolliset epäselvyydet välittömästi matkatoimistoosi.

Matkan aikana
Käänny oppaan tai matkanjohtajan puoleen, kun jokin asia matkallasi vaatii korjausta. Paikan päällä saadaan hoidetuksi paljon, kun oppaamme yhdessä hotellihenkilökunnan tai muun tahon kanssa auttaa selvittämään asioita. Risteilyillä ja erikoismatkoilla tulee kääntyä laivan henkilökunnan tai paikalla olevan Matkavekan edustajan puoleen.

Asiakaspalaute matkan jälkeen  
Lähetämme teille asiakastyytyväisyyskyselyn sähköpostitse lomalta palattuanne. Toivomme teidän vastaavan siinä oleviin lomaanne koskeviin kysymyksiin. Kysely lähetetään valmismatkan ostaneille asiakkaille. Pelkkä lento tai risteily ei ole valmismatka.
Kaikki vastaajat osallistuvat Primera Holidays Oy:n lahjakorttiarvontaan. 500 euron matkalahjakortti arvotaan kaksi kertaa vuodessa, huhti- ja lokakuussa.

Palautetta voi lähettää myös osoitteella:
Primera Holidays
Asiakaspalaute
Äyritie 12 C
01510 Vantaa

tai
sähköisesti osoitteeseen myynti@matkavekka.fi

Asiakaspalautteita ei käsitellä reklamaatioina.

Reklamaatiot 
Jos matkan järjestelyistä on huomautettavaa Matkavekalle, eikä asia ole matkanjohtajalle/oppaalle mainitsemisesta huolimatta korjaantunut, voit lähettää kirjallisen reklamaation Matkavekalle kahden kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Reklamaation voit lähettää edellä Asiakaspalaute-kohdassa mainittuun osoitteeseen. Käsittelemme reklamaatiot kuuden viikon sisällä.

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Sähköinen linkki verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille (http://ec.europa.eu/odr)
Riidanratkaisufoorumin tarkoitus on olla asiointipisteenä, jonka kautta esimerkiksi suomalainen kuluttaja voi tehdä valituksen toisessa jäsenvälatiossa toimivan yrityksen verkkosivujen kautta tapahtuvaa ostoa koskevissa asioissa. Suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, tulisi edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi.