Kaikki matkat
Rantalomat
Kiertomatkat
Viron lomat
Joulutorit
Lento+hotelli
Isovanhempi-kampanja

Asiakaspalaute ja reklamaatiot

 

Pyrimme tekemään kaikkemme, että lomasi olisi kaikin puolin onnistunut kokemus. Jos kuitenkin käy niin, että jokin asia vaivaa mieltä, olemme kiitollisia palautteesta. Otamme mielellämme vastaan palautetta, ehdotuksia ja parannuksia!

Ennen matkaa
Tarkista huolella, että osanottajatodistuksessasi /matkalipussasi kaikki tiedot ovat oikein ja ilmoita mahdolliset epäselvyydet välittömästi matkatoimistoosi. Muista tarkistaa myös lentoaika.

Matkan aikana
Oppaamme on lomakohteessa Sinua varten! Älä siis epäröi kääntyä hänen puoleensa, kun jokin asia vaatii korjausta. Paljon saadaan hoidetuksi paikan päällä, kun oppaamme yhdessä hotellihenkilökunnan tai muun tahon kanssa auttaa selvittämään asioita. Kohteeseen saavuttuasi saat 24 t/vrk palvelevan puhelinnumeron, pidä se mukanasi lomasi ajan. Hotelleissamme on oma hotellikansiomme, jossa on muun muassa oppaiden tapaamisajat. Kiertomatkoilla on aina mukana matkanjohtaja.

 

Palautetta voi lähettää myös osoitteella: 

Primera Holidays
Asiakaspalaute
Äyritie 12 C
01510 Vantaa

tai
sähköisesti osoitteeseen myynti@matkavekka.fi

Asiakaspalautteita ei käsitellä reklamaatioina.


Reklamaatiot 
Jos matkajärjestelyistä on huomautettavaa, eikä asia ole oppaalle mainitsemisesta huolimatta korjaantunut, voit lähettää kirjallisen reklamaation meille kahden kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Reklamaation voit lähettää edellä Asiakaspalaute-kohdassa mainittuun osoitteeseen. Käsittelemme reklamaatiot kuuden viikon sisällä.

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

Sähköinen linkki verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille (http://ec.europa.eu/odr
Riidanratkaisufoorumin tarkoitus on olla asiointipisteenä, jonka kautta esimerkiksi suomalainen kuluttaja voi tehdä valituksen toisessa jäsenvälatiossa toimivan yrityksen verkkosivujen kautta tapahtuvaa ostoa koskevissa asioissa.
Suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, tulisi edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi

 

Jaa tämä sivu sähköpostitse