Asiakaspalaute ja reklamaatiot

Meille on ensiarvoisen tärkeää, että viihdyt lomallasi. Pyrimme aina huolehtimaan, että kaikki sujuu parhaalla mahdollisella tavalla ja loma vastaa odotuksiasi.

Jos kuitenkin käy niin, että jokin asia vaivaa mieltä, älä epäröi kertoa siitä meille. Otamme mielellämme vastaan niin ruusut kuin risut - kaikki palaute on meille arvokasta.

Ennen matkaa

Tarkista huolellisesti, että osanottajatodistuksesi /matkalippusi tiedot ovat oikein. Ilmoita mahdolliset epäselvyydet pikimmiten meille tai varauksen tehneelle jälleenmyyjälle.

Matkan aikana

On tärkeää, että ilmoitat meille viipymättä mahdollisista matkapakettiisi liittyvistä epäkohdista. Suurin osa ongelmista voidaan ratkaista jo loman aikana, ja sen jälkeen voit jatkaa lomailua hyvillä mielin.

Useissa lomakohteissamme oppaat ovat paikan päällä sinua varten. Saat ennen matkasi alkua oppaiden palvelunumeron, josta saat tarvittaessa apua 24 t/vrk. Pidä numero mukanasi koko lomasi ajan ja käänny oppaiden puoleen tarpeen mukaan.

Kiertomatkoilla on mukana matkanjohtaja, jonka puhelinnumeron saat käyttöösi kiertomatkan ajaksi.

Omatoimiset lento+hotelli-lomapaketit eivät sisällä opaspalveluja. Päivystysnumero mahdollisia matkan aikana ilmeneviä ongelmia varten löytyy matkalipustasi. Hätätilanteessa voit pyytää apua myös hotellin vastaanotosta. Kiireettömät asiat pyydämme hoitamaan myyntipalvelumme kautta.

Matkan jälkeen

Mikäli matkapakettisi ei vastannut sopimusta, eikä tilannetta voitu korjata loman aikana yrityksistämme huolimatta, voit lähettää meille kirjallisen reklamaation kotiin palattuasi. Käsittelemme reklamaatiot kahden kuukauden kuluessa tai viimeistään kaikkia osapuolia kuultuamme. Reklamaatioasiat hoidamme aina vain kirjallisesti. Virheisiin ja epäkohtiin, joista ei ole ilmoitettu meille tai jälleenmyyjälle matkan aikana, ei voi vedota matkan jälkeen.

Jos matkapakettisopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi välillämme, voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, sinun on oltava yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Yhteystiedot asiakaspalautteita ja reklamaatioita varten

Matkavekka
Laadunvalvonta                                               
Äyritie 12 C 
01510 Vantaa

tai sähköpostitse: myynti@matkavekka.fi (nimeä viesti otsikolla "Reklamaatio" tai ”Asiakaspalaute”)

Käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme sisällyttämään viestiisi myös matkapakettisi varausnumeron.
Asiakaspalautteita ei käsitellä reklamaatioina.

 

Jaa tämä sivu sähköpostitse